2013. május 16., csütörtök

Nyelvvizsga a kézben és sok minden egyéb

Ma végre megkaptam a nyelvvizsga bizonyítványomat. Vagyis nem megkaptam, hanem be kellett utaznom érte Pécsre, de a lényeg, hogy megvan végre. Ahogy néztem a jelentkezési lapot, elég kevés embernek sikerült... A bizonyítványt átadó néni meg is dicsért, hogy ritka az ilyen magas százalék. (245,5 pontom lett a 300-ból)

Elég régen írtam már értelmes bejegyzést... Nos, ennek pofonegyszerű oka van: teljesen kizsigereltnek érzem magam... Úgy érzem, hogy nem jut időm semmire, tele van már a tököm az iskolával, et cetera, et cetera. Egyszerűen unom már a tanévet, igazán vége lehetne már... Jha, meg a nagyon szuper osztálykiránduláshoz sincs kedvem... A Terror Háza egyáltalán nem érdekel (voltam már), ahogy a Csopában és a Tropicariumban is... Tuti végig Sz-en fog járni az eszem :P

Tegnap voltam haveromnál, (ott is aludtam), ő az egyetlen olyan ember Sz-n kívül, aki nem családtag és rendszeresen találkozok vele (sulit leszámítva persze). Lementünk kosarazni két órát a pályára (jól esett már egy kis testmozgás), utána pingpongoztunk sokat, meg egy jót társasoztunk. Legalábbis nekem tetszett, eléggé szeretett a kocka, haverom nem biztos, hogy annyira élvezte :D Aludni 01.00kor mentünk, de 7.30-ig pihentem, mert közel laknak a sulimhoz. Awh, de jó volt egy órával később kelni a szokásosnál :P

Rengeteg pénzt baszok el mostanában, fölösleges dolgokra. Régebben is csináltam ezt, aztán idővel leálltam, most megint elkezdtem :D Főként kajára és piára természetesen, amik nem lennének létfontosságúak. Vagyis olcsóbban is meg lehetne oldani őket... Kávét viszont egyre kevesebbet iszok mostanában :P Azt nem mondom, hogy le akarok szokni róla, mert nem akarok, de ma is csak egyetlen egy gyenge tejeskávét ittam :P

Ma futottunk Cooper-tesztet, kis híján meghaltam a kettesért :D Nem egy lényeges infó, de szeretném rögzíteni itt. Remélem, hogy már csak egyszer kell ezt átélnem :D

Most van Eurovizios dalfesztivál, vagy mi a kórság. Nem nézem, csak a másik tv-t hallom... Ebben a ByeAlexben ki a fene látott fantáziát? Csak leégeti az országot... Na mindegy... (Közben meg bejutott a döntőbe...)

Megint hívtak bulizni hétvégére és én megint fasz leszek és megint nem fogok menni... Egyrészt nem fogok egy este ötezret elbaszni, másrészt pedig unom a társaságot és két órára nem fogok bemenni... Nem való nekem ez a környezet, túlzottan el tudok kanászkodni :D Cigire se gyújtottam rá jó hosszú ideje, az sem hiányzik most :P

Szegény keresztanyámat holnap újra műtik, január óta bajlódik a hasával :S Ezúton is gyógyulást kívánok Neked végre :P

Nos, ennyi voltam mára. Megyek gyors megcsinálom a házit, aztán talán még olvasni is sikerül kicsit :P

További szép napot!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése