2013. május 4., szombat

Folytatás

Tehát miután pénteken kikockultuk magunkat, bringára pattantunk és nekiálltunk egy kisebb-nagyobb természetjátásnak. Rengeteg képet csináltunk, azonban a közeli kisebb erdő felfedezése nem bizonyult nyerő ötletnek, hiszen kis híján szúnyogeledellé váltunk. :D Az már csak a hal volt a tortán, hogy Sz. el is esett a biciklivel, de szerencsére nem lett komoly baja. Felmásztunk egy vadászlesre is, meg jó nagyokat gurultunk lefelé a lejtőkön, volt olyan is, amelyet kétszer másztunk meg csak azért, hogy legurulhassunk róla :D

Este 7 óra körül értünk haza, én csináltam a vacsit. A menü rántott sajt volt sültkrumplival és majonézzel. Szerintem nagyon jó lett, Sz-nek is ízlett, legalábbis ezt mondta. Közben pedig nekiálltunk fokozni a hangulatot egy üveg Martini Rosato-val, melyet némi narancslével kevertünk. Ezután össznépi filmnézés következett. Az Alkonyattal kezdtük, Sz. nagyon szenvedve végigbírta, én pedig szinte a teljes filmet átaludtam, nagyon nem jött be a dolog, de azért túléltük. Több részt nem fogunk megnézni, az tuti.

Utána kiültünk kicsit a teraszra iszogatni, még egy cicát is sikerült megsimogatni :P De eléggé félénk volt a kis dög, biztos azért, mert nemsokára anyuka lesz. A Zene és szöveg című filmmel folytattuk. Ez sem egy kasszasiker, de jóval fogyaszthatóbb film az Alkonyatnál, egyszer bőven nézhető. Közben ettünk popcorn-t meg iszogattunk, hamar vége lett a filmnek.

A film után elmentünk együtt tusolni, közben csak négy gyertya világított az egész fürdőben, utána pedig huncutkodtunk egy nagyot, kihasználván, hogy üres a ház :P Az este ezután úgy folytatódott, hogy Sz. Assassin's Creedezett, én pedig meccset néztem a laptopon :D Már hajnalodott, amikor aludni tértünk...

2013.05.04.-Szombat

08.00 körül ébredtünk, én a passzív szerepet öltöttem fel, Sz. volt a huncutabb reggel, nekem az ébrenmaradás is kihívást okozott. Később persze fordult a kocka, én is felébredtem, Sz. telefont kapott anyujától, én addig beültem a facebook elé és rámírt az a csávó, akivel Pestre utaztam március 15-én. Ő lakik Angliában. Azóta nem beszéltünk, kellemesen érintett, hogy megkeresett, legközelebb én fogok ráírni talán :D Ebédre spagettit ettünk, utána pedig egy kis jégkrémet, azután ismétcsak kockultunk, most pedig újra indulunk nyakunkba venni a természetet.

8 megjegyzés:

  1. Mindig az Assassin's Creed :D Hogy ez engem miért emlékeztet valakire...de a fenéért sem tudom, hogy kire xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mert egy jó játék :P Hát én sem tudom,hogy kire :D Egyébként tetszett a beszámoló az őrült utadról :D

      Törlés
  2. Nem gondoltál arra, hogy felvedd a kapcsolatot Zsoltee-ékkal (Kizárólag pasiknak! blog)?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már felvettem,Zsoltee-val rendszeresen váltok e-maileket :D

      Törlés
    2. Akkor találkozzatok és legyetek élőben is jóbarátok!

      Törlés
  3. Itt Zsoltee :D :D rólam folyik itt a beszélgetés? :D örülök Engru, hogy ennyi programot csináltok, és irigykedem, hogy ennyit egymásnak estek :DDD hehehhehe

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem irigykedni kell, hanem élőben is találkozni és közös programokat csinálni! Elég volt a kockulásból, itt a nyár!

      Törlés
    2. Nyugalom! Majd az is meglesz egyszer :D

      Törlés