2013. május 5., vasárnap

2013.05.04.-2013.05.05.

Miután megírtam az előző bejegyzést, váratlanul beesett unokaöcsém, így hárman indultunk útnak. (ő tud rólunk) Elkerekeztünk egészen a szomszéd városig, ahol meglátogattuk keresztanyámékat. Kb. 3 órát voltunk ott, nagyon sokat nevettünk, régi sztorik is előkerültek, azonban hamar indulni kellett haza, mert sötétedni kezdett. A visszaút már jóval könnyebb és nem utolsó sorban gyorsabb volt, hiszen végig lejtőn gurultunk.

20.00 körül értünk haza, ettünk finom spagettit, aztán pedig egy kis netezés-kockulás következett. Amit egy nagy fodrászkodás követett. Sz. kivasalta a haját, (én is segítettem neki) egész máshogy néz ki így :P Az én hajam is kivasalta és egy kicsit megigazította.

Utána egy kis éjszakai séta következett. Csillagokat néztünk, beszélgettünk és sötét helyeket fedeztünk fel :P A séta végeztével együtt ültünk nálunk a lépcsőn egymás kezét fogva és bámultuk a csillagos eget :P

Miután bementünk, nekiálltunk a Batman című filmnek, de mindketten nagyon kómások voltunk már, így inkább kikapcsoltuk és majd ma nézzük meg :P

2013.05.05.-Vasárnap

Ez a nap is ugyanúgy indult, mint a többi. 8 körül ébredtünk, de az ágyból csak dél körül másztunk ki :P Ezt követte az ebéd, meg egy jó kávé. Most pedig Sz. a hintaágyban lustálkodik, én meg itt ülök mellette a kinti asztalon és blogolok. Nincs túl meleg és fújdogál a szél is, tökéletes idő van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése