2013. május 3., péntek

Az első két nap

Szerda délután óta van nálunk Sz. Következzék az elmúlt két nap krónikája:

2013.05.01.-Szerda:

13.00-Megérkeztünk hozzánk és könyörtelenül kihasználtuk, hogy nem volt otthon senki. :D Anyu fél 8-ra ért haza, így 7-kor nekiálltunk filmet nézni (Karib-tenger kalózai 4.), utána pedig elment sétálni és csillagokat lesni :P Miután hazaértünk, erogénzóna-vadászatot tartottunk és rövidesen be is aludtunk.

2013.05.02.-Csütörtök:

08.00 környéken ébredtünk, ám az ágyból kimászni csak 10.30kor sikerült. Akkor is csak azért, mert 11kor indult a buszunk. A csatlakozásra várni kellett 40 percet, így ezidőalatt felfedeztük a közeli parkot. Itt jártunk egyébként akkor is, amikor először jött hozzánk Sz.,csak akkor még kicsit hidegebb volt, kicsit sötétebb és kicsit több volt a hó. Hamar elment a 40 perc, megint arrébb utaztunk egy településsel, ahol végül megtaláltuk a pizzériát, amit kerestünk. Nagyon finom pizzát ettünk, közben pedig egy jót beszélgettünk. Nagyon meleg volt azonban, úgy döntöttünk, hogy elmarad a további program és hazamegyünk inkább. Le is döglöttünk az ágyba, rosszalkodtunk kicsit, aztán pedig Sz. neten nézegetett dolgokat, amíg én kockultam. Este pedig a Sherlock Holmes-Game of Shadows című filmet néztük...

2013.05.03.-Péntek:

7.30-kor keltem, mentem le a dokihoz igazolásért, mert ugye ezen a 2 napon nem mentem suliba. Kaptam is, nem csak kértem. Majd mivel üres volt a ház,egészen mostanáig, ezért egy nagyot rosszalkodtunk, utána pedig együtt zuhanyoztunk és ebédeltünk. Most Sz. Assassin's Creed-ezik, én pedig írtam a bejegyzést... Folytatás következik!

1 megjegyzés: