2013. május 12., vasárnap

Címszavakban #1

"Rengeteg" témám van most, de nem szeretnék kisregényt írni ebben a bejegyzésben, tehát igyekszem mindenről röviden és tömören.

1. Érettségi: Túl vagyok mindkét írásbeli részen, a német szóbelitől nagyon tartok. A tanárnő azt mondta, hogy az enyém lett a legjobb angol az évfolyamon, a német emelt első három részében pedig 63 pontot számoltam a 90ből.

2. Fényképező: Mióta egy heves troll (Sz.) összetörte a fényképezőm (febr 16.), azóta nem igazán tudtam fotózni, pedig szeretnék és fogjuk rá, hogy tudok is :D De nemsokára veszek magamnak egy zsírúj fényképezőt, jelesül május 25-én :P

3. Osztálykirándulás: Ez már a hatodik évem a középsuliban, és még nem voltunk sehol... Nemsokára megyünk Bp-re, egy (1!) napra... Ennyi lesz a közös program a 7 év alatt... Őszintén szólva, erre is csak azért megyek, mert utána fenn tudok maradni Sz-nél :P

4. Iskola: Megint nem voltam kb. két hete, azt se tudom már, hogy mi fán terem... Van olyan tantárgy, amiből még jegyem sincs a második félévben, utána kéne járni ezeknek... Január óta már jóval több mint 100 órát hiányoztam és még nagyon messze a vége ( 24 tanítási nap ).

5. Sorozat ( Spartacus ) : Nagyon régen néztem utoljára, leragadtam a harmadik évad 8. része után... Úgy végződött a rész, hogy egyszerűen nincs kedvem a következőhöz... Majd talán egyszer folytatom...

6. Könyv ( Kardok vihara) : Itt viszont nagyon jól haladok, nehéz letenni is... Már a 620. oldalon tartok, szerintem legkésőbb jövő hét végére végzek... Szinte minden részben van egy fordulat, tényleg nehéz letenni a könyvet :D

7.Időjárás: Hirtelen nagyon elromlott, remélem nemsokára visszajön a jóidő. Szeretnék megint napozni kint a hintaágyban egy jót :P

8. Ilyen is lett volna, de elfelejtettem, majd egyszer leírom :D Ja megvan, kb két hete fáj a torkom, vagyis inkább a mandulám... De javulgat, orvoshoz pedig nem fogok menni vele :D Nem akarom, hogy kivegyék :D

Ennyi voltam mára, nem akarok senkit sem tovább terhelni az írásommal :D

Sziasztok!

3 megjegyzés:

  1. 1. Gratulálok!
    2. Tudsz :)
    3. Szuper... mármint a fennmaradás.
    4. Ajjajj...
    5. Nem baj, inkább fényképezz!
    6. Ezek a jó könyvek, amiket nem nyűg olvasni.
    7. Egyetértek. Én túrázni megyek. Csak ne essen.
    8. Azért, ha nem javul, érdemes megnézetni. Nem kivetetni, csak megnézetni! antibigyó+szopogtató és elmúlik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére elmúltak a fájdalmaim :P Ki lettek kúrálva :D Majd fogok fényképezni is <3 Neked meg jó túrázást!

      Törlés
  2. off: van nálam - deFallan - Neked valami ;)

    VálaszTörlés