2013. május 28., kedd

A hétvége további része

Sz. 16.30 körül meg is érkezett, majd a Köki felé vettük a darányt irányt. Az Euronics-ben vettem egy ilyet:

Lesznek majd képek, de rakatt szar idő van mostanság, nem igazán van kedvem elmászkálni fotózni.

Este 6 körül meg is érkeztünk végre hozzájuk :P Szerintem már a liftben képesek lettünk volna egymásnak esni, de még egy kicsit türtőztettük magunkat. Nemsokára kettesben maradtunk Sz. szobájában és hát khm :$ Történt egy s más... Aztán pedig a fényképezőt próbálgattuk, sütöttünk bögrés sütit :) valamikor az este folyamán pedig bealudtunk. Rohadtul elvesztettem az időérzékem.

Vasárnap, ha jól emlékszem, 9 körül keltünk. Dél magasságában másztunk ki a szobából, mi csináltuk az ebédet :D Készítettünk rántott hagymakarikát illetve halrudat, valamint salátát kukoricából, répából és borsóból :P Nem lett rossz :) A nap többi része, egészen estig, totális semmittevésben telt :D Csak feküdtünk az ágyban, néha el is bóbiskoltunk egy kicsit. Este hármasban játszottunk, Sz. öccsét megtanítottuk römizni, illetve pókerezni. Römiben még mindig Sz. a nyerő, pókerben továbbra is én. A játszmák végeztével lementünk kutyát sétáltatni, de hamar visszamásztunk a lakásba, mert rohadtul hideg volt... Próbáltam pár fényképet lőni a szupergigamegatera holdról, de nem igazán sikerültek.
Alvás előtt még egy picit rosszak voltunk :P

Hétfőn 06.30körül keltünk, 7kor álltam neki összepakolni,majd miután befejeztem, üres lett a lakás, így még belefért egy gyors menet indulás előtt :P Kényelmesen kimentünk a Népligetbe, aztán pedig hazajöttem a busszal... Nagyon jól éreztem magam Vele, mint mindig :P

Folytatás jövő hétvégén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése