2013. május 29., szerda

Aktuál


Ma végre megnézhettem az angol érettségimet. Nézzük, milyen lett:

1. Olvasott szöveg értése:

29/33 lett, olyanokat kúrtam szúrtam el,hogy hú... Pedig előtte mindig ez ment a legjobban. Anno azt írtam, hogy 31/33-nál szerintem nem lehet rosszabb... Hát lett :D.

2. Nyelvhelyesség:

16/18, itt nem is ért meglepetés, amikor a beszámolót írtam, akkor is ilyen arányra tippeltem.

3. Hallás utáni szövegértés:

Ez az Achillesem,  ennek ellenére csak egy (1!) pontot vesztettem. (Tehát 32/33),anno 29-re tippeltem :P

4. Íráskészség:

33/33, bár ebben azért benne volt szerintem a tanárnő keze is :D Mindenesetre jobb mint amire számítottam. 

Összességében a tippemet (107/117) felülmúltam, 110 pontom lett a 117-ből, ami 94%-nak felel meg... Javítani már nem igazán lehet ezen a szóbelivel, rontani annál inkább.

Még tizenkettő (12) nap van az iskolából (Mijazhogykáttű?), vagyis június 14-én vége. Sok szopás vár még addig kedves osztályomra, na meg rám és nem feltétlenül a jó értelemben... Lesz még két matekdoga, irodalom, történelem, biológia, német emelt szóbeli és angol közép szóbeli. Nem fogok unatkozni :D Vagyis fogok, de az más kérdés :D

Szavazás. Bár van még hátra egy óra, ezennel lezártnak tekintem, nem hinném, hogy jelentősen változna az eredmény a hátralévő időben. Következzék egy kis összegzés:

A kérdés magyarul az volt, hogy melyik a kedvenc témád a blogon? Összesen 14 szavazó volt, nekik külön köszönöm. Hat kategóriában lehetett szavazni. Legtöbb szavazat (11) toronymagasan a "párkapcsolat" fülhöz érkezett, így továbbra is lesznek beszámolók Sz-ről és rólam. A blog indulásakor azonban megfogadtam, hogy az én blogomra nem élvezkedni járnak majd az emberek és ehhez továbbra is tartom magam, így a szexuális életünk (aki köszöni szépen, rendben van), továbbra is tabu marad.
Második helyre az "aktuális" és a "képek" kategória futott be (5-5) szavazattal. Lesznek képek, amint jó idő lesz és természetesen aktualitások is... Hamarosan lesz újabb szavazás is, bár még nem tudom, milyen témában.

Sz. hihetetlenül cuki, van egy határidőnaplója, amiben írja, hogy mikor találkozunk, meg a kisebb-nagyobb mérföldköveinket. Jó lesz majd sok év múlva visszaemlékezni ezekre a dolgokra. Plusz azt is leírta, hogy mire vágyok és hova szeretnék eljutni, stb. Szerintem ez egy nagyon aranyos és romantikus gesztus tőle. Továbbra is odavagyok érte :D

Ennyi voltam mára, népek!

Szép napot!

6 megjegyzés:

  1. Ha valaki élvezkedésre vágyna az nem fog blogot olvasni :D Szerintem. Grat az angolhoz.

    VálaszTörlés
  2. GRATULÁLOK, BÜSZKE VAGYOK RÁD :)

    Zsoltee

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok! Ügyes voltál!
    Szerintem teljesen jó, ahogy leírod a dolgokat. Élvezkedések meg nem kellenek, az írásodból az olvasó majd használja a fantáziáját :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, lehettem volna még ügyesebb is, de ne legyünk telhetetlenek :P Na igen, a kommented második részében is igazad van :P

      Törlés