2013. július 2., kedd

Félévértékelő

Tegnap reggel megdöbbenve vettem észre, amikor a telefonom kijelzőjére pillantottam, hogy már július van. Elképesztő, hogy rohan az idő, mintha most lett volna szilveszter... Nézzük dióhéjban, mi történt velem az elmúlt 6 hónapban:

- Megismerkedtem életem szerelmével, akivel már több, mint 7 hónapja együtt vagyunk. Ez a kép vele készült, szombaton, Ferencvárosban :D De erről majd kicsit lejjebb. (szavazásban várom majd a tippeket, hogy melyik kéz az enyém)

- Lenyelvvizsgáztam németből. Megvan a középfokú komplex nyelvvizsga, ebből a nyelvből többre nem tartok igényt.

- Újabb tanévet tudtam le, jó esetben már csak egy van vissza a középiskolából.

- Leérettségiztem németből emelt-, angolból középszinten. Előbbi 78% lett, utóbbit holnap fogom megtudni, ha minden igaz.

Most pedig nézzük a közelmúltat:

Csütörtökön szóbeliztem angolból. Az első részben kérdésekre kellett válaszolnom (Mi akarsz lenni?, Miért jó angolt tanulni? ilyesmik voltak...). A második részben útbaigazítást kellett adnom, a harmadikban pedig a közösségi/privát közlekedésről kellett beszélnem. Nem volt vészes, nem is készültem rá egy percet sem.

Vizsgát követően átvedlettem a suli WC-jében hétköznapi ruhába és a parasztelosztó buszpályaudvar felé vettem az irányt. Budapestre utaztam. Az út első felében olvastam (620.oldalon tartok a Sárkányok Táncában), a második felében szenvedtem aludni próbáltam. Végül csak felértem a Népligetbe, onnan pedig hamar elértünk hozzájuk.

A szokásos dolgokat csináltuk, jelesül: pizzát sütöttünk, szexeltünk, főztünk, fotóztunk, sorozatot néztünk, sétáltunk, kockapókereztünk, társasoztunk, stb... Hamar elment ez a pár nap, túl hamar. Vasárnap sokat sírtam, még ott, nem akartam hazajönni...

Hétfőn ismét dolgozni kellett, kegyetlen nagy szopás volt, mondom, holnap (vagyis ma) ennél már csak jobb lehet... Nem lett... Ezen a héten megyek még és ennyi. Tele vagyok az egész szarsággal... Alig élek, egész nap zombi vagyok, ezt a bejegyzést is órák alatt sikerült megírnom csak...

Majd hamarosan újra írok.

Köszönöm mindenkinek, aki szavazott. Ruki, neked is írok majd, de jelenleg 0 energiám van, ne haragudj, nem vagy elfelejtve ;)

6 megjegyzés:

  1. Szia! Tudom,hogy nem felejtettél el :) Emiatt nem aggódok :)majd írsz,ha lesz időd ^^
    Gratulálok a sikeres vizsgához!:)
    A közös képetek pedig nagyon szép *----------* :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok mindenhez, ami siker! :) Szerintem a bal oldali kéz a tiéd.

    VálaszTörlés
  3. bal oldal - de nem a rendezői ;)

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Tudom, hogy mindenki a körmét rágja már,annyira szeretné tudni, de még nem járt le a szavazás :D

      Törlés
    2. Franc, kölcsön kell kérnem valaki kezét....akinek még vannak körmei.

      Törlés