2013. november 25., hétfő

Bakancslista - Top 50

Következzék 50 dolog, amelyet életem során, de lehetőleg minél hamarabb szeretnék véghezvinni. Tekinthetjük ezeket életem ( nagyobb ) vágyainak :D

Sorrend nem számít.

50. Ott lenni még ( legalább ) egy Rammstein-koncerten.
49. Külföldre menni vonattal.
48. Eljutni Olaszországba.
47. Anglisztikát tanulni azon az egyetemen, amelyiken szeretnék.
46. Sikeresen leérettségizni.
45. Angolból nyelvvizsgát szerezni.
44. Végre egy normálisat Szilveszterezni ( lehetőség szerint Pesten, haverokkal )
43. Macska-tulajdonossá válni.
42. Eljutni Amerikába, legalább a Keleti Partra.
41. Folytatni a blogot és megélni a 2.szülinapot. ( aztán még többet )
40. Anyunak Karácsonyra ajándékot venni.
39. Pestre költözni.
38. Beülni valahová barátokkal (cukrászda,pizzéria,mindegy)
37. Kipróbálni a bowlingot.
36. Könyvet írni és befejezni. ( volt már próbálkozás, de az elmúlt hónapokban nem szagoltam hozzá... )
35. Élőben billiárdozni.
34. Moziba menni.
33. Eljutni Japánba.
32. Akkor már Spanyolországot se hagyjuk ki.
31. Na meg persze Skandinávia.
30. Oké, még Egyiptomi piramisok és utazás kifújt.
29. Beszerezni a partyállat kártyajátékot.
28. Nightwish-koncert élőben.
27. Valamit kifelejtettem: Moszkva.
26. Elolvasni a Trónok Harca 6-7. kötetét ( remélem be fogja fejezni az író )
25. Barátokkal szülinapozni.
24. Megélni a 20 évet ( ha sikerült, átírom többre )
23. Állatkert
22. Vidámpark
21. Legalább 50 km-s biciklitúra
20. Nyaralni menni.
19. Megtanulni legalább B2-s szintre még egy nyelvet.
18. Amikor kell, kiállni magamért, nem pedig kussban tűrni.
17. Tengerparton napozni.
16. Kipróbálni 3 alkoholos koktélt.
15. Még egy: London.
14. Haverokkal Margit-szigetezni.
13. Naplementét nézni Vele.
12. Megnézni az Aug 20-i tűzijátékot.
11. Top 100 fotó gyűjteményt csinálni 2013-ról.
10. Egyben megnézni a 7 Fűrész filmet.
9. Legalább 10000km-t utazni egy évben.
8. Hajóra szállni.
7. Kirakni egy legalább 1000 db-os Puzzle-t.
6. Növelni a bögregyűjteményem.
5. Sátorban aludni.
4. Még egy: Berlin
3. Egy nagyot FIFA-zni valakivel.
2. Utazni a 4-es metrón.
1. Egyszer úgy menni suliba, hogy MINDENT megcsináltam aznapra és nem kell a körmöm rágnom.

Vannak egyszerű dolgok vannak nehezebbek, vannak olcsóbbak, vannak kurva drágák.

Lehet, hogy majd még teszek ehhez a listához, elvenni nem fogok belőle.

2 megjegyzés:

  1. Kíváncsian olvastam végig, s közben számoltam - 26 ponton vagyok túl. S az 50. szülinapomon is ;)

    VálaszTörlés
  2. Jó lett! Jó pár dolog van, amit könnyedén ki fogsz tudni pipálni :)
    Egy ideje már én is tervezek egy ilyen bakancslistás bejegyzést.

    VálaszTörlés