2013. május 22., szerda

Újabb nap...

... telt el. Nagyon unom már a sulit, igazán lehetne már nyári szünet :P Ismét hulla vagyok egész héten, de még 17 napot valahogy ki kell bírni... Mondjuk hétfőn kapásból nem megyek, így marad 16 :P.

Közzétettem egy szavazást is, kérek minden látogatót, hogy szavazzon, mert igyekszem majd a legnépszerűbb témában növelni a bejegyzések számát. Egy hét szerintem elég lesz rá, aki akar az úgyis szavaz :P

Nemrégiben új bloggerrel kerültem kapcsolatba, jelesül Dalarann-nal. Az ő blogját is megtaláljátok jobb oldalon az olvasottak között.

Pókeres karrierem nemsokára újraindul, 30000HUF-nak megfelelő ojróval térek vissza az asztalokhoz. Régen rengeteget játszottam, egy idő után azonban kiégtem, így egy év pihenő után fogok újra játszani, remélem sikeresen.

Szombaton osztálykirándulás, amire egyáltalán nincs kedvem menni... TH és Campona... Utóbbiról el is fogok jönni, van fontosabb dolgom :D

Végre valahára meglesz a fényképezőm, nagyon várom már. Anyum ad majd pénzt szülinapomra, amit bele fogok fektetni a gépbe, így kevesebbet kell elvennem a sajátomból :P.

A könyvemnek lassan a végére érek, még 180 oldal van hátra, lehet, hogy a héten be is darálom...

Hát, sok újjal nem tudtam szolgálni népek, élem a szokásos, mindenki számára ismerős, szürke hétköznapokat. Biggyesztek egy kis zenét a poszt elejére, így utólag, hátha fogyaszthatóbb lesz...

Köszönöm a figyelmet és a szavazatot!

7 megjegyzés:

  1. Amikor a blogodat olvasom, mindig irigykedem, ah, sulis élet, de jó! Az teljesen más életforma az állandó napi roboton kívül! Azt is örömmel olvasom, hogy olvasol könyvet (nem tablet-et vagy, számítógépen lévő pdf formátumokat)!

    VálaszTörlés
  2. Hát már picit elegem a suliból :P Kb 2011 ősze óta nem pihentem normálisan, kicsit be vagyok fásulva :D Tudom, ilyen az élet :D Ezt a könyvet meg tényleg lehet olvasni, nem vagyok egy könyvmoly, de nagyon bejön :D

    VálaszTörlés
  3. Olvasni jó - naponta egy óra marad(t) olvasásra. Már ami a "klasszikus" olvasást jelenti, amikor kézbe veszel egy könyvet, megszagolgatod ( nem tudom megmagyarázni miért). Nem hiszem, hogy magyarázni kell ezt annak, aki szeret olvasni :)
    Jól jegyezd meg a 2011 őszét - a pihenés jó dolog, kár hogy én sem tudom mit is jelent valójában...
    Bár én "könnyen" vagyok/voltam leszek, azzal foglalkozom, amit szeretek csinálni - s azért ez egészen más, mint robotolni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Furcsamód, én nem szeretem a könyveket szagolgatni :D Igazából 2011 nyarán pihentem utoljára :D

      Törlés
  4. Sok szeretettel küldöm a jelölésemet a legjobb blog díjára! :)
    fordulavilag.blog.hu/2013/05/23/koszonet_349

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, kedves Aubin! Minden rendben van a kapcsolatodban? Remélem, igen!

      Törlés
    2. Kedves Engru! Igen, minden rendben, köszönöm a kérdésed, jólesik! :)
      Jó időtöltést kívánok a hétvégére itt a nagyvárosban. :)

      Törlés