2013. június 2., vasárnap

Születésnap

Az elejére egy kis hangulatzene:


In medias res, tegnap hivatalosan is 19 éves lettem... Vele már 25-én ünnepeltem, tekintve, hogy akkor voltam ott. Kaptam tőle egy övtáskát, amit nagyon imádok. Ő maga csinálta és szuper lett, kényelmesen bele tudok pakolni, a viselése pedig szinte észrevehetetlen. Ezen felül adott nekem egy microSD kártyát a fényképezőmbe, így azt nem kellett megvennem. Kaptam még pár ruhadarabot is :P

Tudni kell rólam, hogy nem igazán szeretem a születésnapokat, sőt, több bánatot okoznak, mint örömöt... Ki szeret öregedni? Nyilván senki és ezzel én is így vagyok, nem is tulajdonítok nagy jelentőséget ezeknek a napoknak...
Ennek ékes tanúbizonysága, hogy 14.00körül keltem. Nem csináltam semmi extrát, fél 4kor mentem el fürdeni, mert estére egy kis haveri összeröffenés volt betervezve, hogy azért mégiscsak legyen valami "különleges" a napban. Kiültünk a Duna-partra és Somersby-t kortyolgattunk, sztoriztunk, meg fotóztunk :D Aztán amikor már nagyon jöttek a szúnyogok, elvonszoltuk magunkat egy közeli vendéglátóegységbe, ahol koktélokat ittunk és tökmagoztunk. Én egy Cubla Libré-t öntöttem magamba, a többiek koktéljának nevéről fingom sincs.

22.30as busszal indultam haza Engrufalvára, anyu bejött értem a közeli városba, így már 23.00-ra otthon is voltam kb. :P

Sz. nagyon aranyos volt, igazán szép köszöntőt írt nekem :P Ő nekem a legnagyobb ajándék, amiben valaha is részesülhetek.

10 megjegyzés:

  1. Nagyon sok boldog születésnapot :D Még túl fiatal vagy ahhoz hogy ilyet mondja a 19 évedre. Majd ha eléred a 2 darab x - et, onnantól már megengedett. Én 25 évesen értem el arra a hogy nem érdekel, 5 évembe tellett, de ez az élet rendje. Úgy döntöttem, méltósággal öregedni, és az idő múlásával egyre bölcsebbnek lenni, ez az ami kell hogy éltesse az embert.

    VálaszTörlés
  2. Boldog szülinapot! Később majd lesznek sokkoló évszámok, mint ahogy Daalarann is írta,de egy idő után, már nem igazán tulajdonítasz neki jelentőséget.

    VálaszTörlés
  3. Boldog születésnapot!
    Öregedés? Henry Youngman szerint: "A világ legegészségesebb dolga a születésnap. Minél több van belőle egy embernek, annál tovább él." :) Szóval aggodalomra semmi ok, gyűjtsd csak a napokat! :D

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm mindenkinek a kedves szavakat, igyekszem nyugodt maradni és megfogadni a tanácsokat :) TI is gyűjtésetek minél tovább a napokat!

    VálaszTörlés
  5. Utólag,és kicsit megkésve: Nagyon Boldog Születésnapot Kívánok Neked! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Ruki ;) 8 napon belül érvényes :P

      Törlés
  6. Öregszel?! Mint mindenki s jól is van ez így. Sok boldogságot kíván egy majd' ötven éves fiatal ;)

    VálaszTörlés
  7. Csatlakozom!! Boldog Szülinapot :))

    Zsoltee

    VálaszTörlés