2013. május 27., hétfő

Nem tudom...

...,hogy mi legyen ennek a bejegyzésnek a címe, így folytatom az írást ott, ahol abbahagytam csütörtökön.

Pénteken 8 órám lett volna, de a hatodik elmaradt, az utolsó kettőről pedig eljöttem, így volt időm meglátogatni keresztanyámat a kórházban, aztán pedig 2-re haza is értem. Kajáztam, kicsit Skype-oltam Sz-szel, majd mentem is haveromhoz, lévén náluk aludtam, mivel szombaton reggel 7-kor indultunk kirándulni, otthonról pedig nem tudtam volna beérni. Este ping-pongoztunk, meg társasoztunk, 01.00 körül pedig bealudtunk.

Szombaton hatkor keltem, bár kimászni az ágyból csak 06.30 után kicsivel sikerült. Gyorsan magamra kapkodtam a ruháimat, meg összepakoltam az összepakolnivalót és indultam a suli elé. Menet közben beugrottam Spar(tá)ba, vettem vizet meg Rágógumi-t, pont indulásra értem a sulihoz :D Fő a pontosság és a precizitás.
Az út első harmada viszonylag lassan telt, eléggé álmos és csöndes volt még mindenki, de senki sem akart szerintem először elaludni, így eléggé bágyadt volt a társaság. Én olyan 8-ig bírtam ébren, kicsivel Százhalombatta előtt ébredtem fel, de úgy éreztem magam, mint akit fejbe vertek. Mivel időben voltunk, javasoltam egy benzinkúti megállást, mert feltétlenül szükségem volt egy koffeinlöketre (magyarul: kávéra). Miután megittam azt, az út hátralevő része már gyorsan telt, nagyjából 10 óra körül érkeztünk a Terror Házához.
Maga a kiállítás nem rossz egyébként, de a három óra, amit a megtekintésére kaptunk/szántunk, nekem nagyon sok volt, így kicsivel dél után már a kávézó létesítményben ücsörögtem egy Espresso mellett.
Ezt követően a Campona felé vettük az irányt, ahol fél háromig kaptunk szabadidőt. Harmadmagammal a vendéglátó egységeket vettünk célba. Két társam kínai kaját evett, én pedig egy McWrapet a Mekiben. Nagyon bejött egyébként, kb olyan, mint egy Gyros. Na de ennyit a kulináris élvezetekről, mert a Tropicarium elején levő kávéautomata valami förtelmes kávét ad. (Igen, ez volt a következő állomás) Két órát kaptunk erre, ez nekem megint csak sok volt, 4 órakor már kint császkáltam az utcán és vártam Sz-t...

Folytatás következik.


1 megjegyzés: