2013. május 19., vasárnap

Summer 2013

Nyakunkon a nyár (ma már május 19. van), még ha az időjárás nem is feltétlenül tükrözi ezt. Mivel nincs jelenleg különösebb témám, amiről blogolhatnék, kedvem viszont van, ezért leírom, hogy mit várok ettől a nyártól :P.

Lássuk akkor:

A suli június 14-én pénteken fog véget érni, ami azt jelenti majd, hogy a szokásos nyári melómat 17-én, hétfőn fogom kezdeni. Feltéve ha megyek, mert az értelmes kollégák száma eléggé megcsappant. Persze, ha Sz. jön, akkor megyünk együtt pénzt keresni :P Stírölhetném egész nap :D

A szülinapom a nyár első napjára esik, ennek ellenére Sz-szel jövő hétvégén ünnepeljük :P Kíváncsi vagyok arra, hogy mivel fog meglepni. Ahogy már többször is mondtam, saját magam egy új fényképezővel fogom :D Durva, hogy milyen gyorsan eltelt egy újabb év, mintha most lett volna a 18.

Két szóbeli érettségi is lesz a nyáron: a német június 7-én, az angol júni 25-26 vagy 27,majd kiderül :D Készülni igazából nem készülök egyikre sem, majd lesz valami :D

A könyvekkel is akarok haladni, szeretnék eljutni őszig legalább a negyedik kötet végéig :P Most egyébként a 820. oldal körül járok :P

Nyaralni is szeretnék egyet, hiszen 2011 nyara óta nem pihentem normálisan. Sz-szel tervezünk egy hét Balatont, remélem összejön :P Olyan jó lenne egy kicsit elvonulni a világ elől :P

Fogyni is kéne még egy kicsit, mondjuk olyan 2 kilót, ez szerintem bőven meglesz a nagy melegben :D Akkor már tényleg jól érezném magam a bőrömben, ha eltűnne a pocakom :D

Ja és nemsokára a pókeres karrieremet is megpróbálom újjáépíteni, remélem sikerülni fog és egy "biztos" bevételi forráshoz jutok. Majd erről is lesznek beszámolók. Jegeltem a pókert kb 1 évig, a tudás megvan, kérdés, hogy mire fogok menni ennyi szünet után.

Na meg persze reményeim szerint Sz-éknél is sokat leszek majd :P

Dióhéjban ennyi lesz a nyaram, jó gyorsan el fog menni, mint mindig.

Ti mit vártok a nyártól?




7 megjegyzés:

  1. Én azt várom a nyártól, hogy meghosszabbítják a munkaszerződésem, vagy átraknak egy másik helyre, de nem melókereséssel telik majd el.

    VálaszTörlés
  2. Kezdem a végétől. Mit várok a nyártól? Mindent vagy semmit.
    Szeretnék az "L"-es szülinapomra hazaérni - mert ez feltételezi azt, hogy idén eljutok a világbajnokságra, amelyet júl 4 - 28 közt rendeznek Kerkrade városban. Legfeljebb hazafelé a vonaton ér a nemes ötven ;)
    Jót mosolyogtam azon, hogy a Balatonra való menettel gondolod a világtól való elvonulást... Persze, értem én (legalábbis sejtem) mire gondolsz, de akkor is mosolyogtató. Véletlenül sem kinevető.
    Minden máshoz is természetesen erőt kívánok! VM/VM!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem bőven elég, ha kettesben elmegyünk valahova nyaralni Sz-szel, ahol nem azon kell izgulni, hogy mikor nyitnak épp ránk :D

      Törlés
  3. Mivel a nyáron általában nem tudok szabadságra menni (mert a kolléganők akkor süttetik a narancsbőrüket valahol), elő- és utószezonban járunk nyaralni. Az előszezont Lisszabonnal letudtuk, az utószezon még messze van, de valami belföldi pihenést tervezünk. Idén mégis sikerült 1 hét szabadságot beütemeznem júliusban, amikor is - életemben először - Erdélybe látogatok. Kíváncsian várom! Ezen kívül hétvégi baráti találkozókat szeretnék összehozni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erdély nagyon szép, volt már szerencsém kétszer két hetet ott tölteni :P Melyik részre mentek?:D

      Törlés
  4. A pókerhez sok sikert! Én is is szeretek játszani, tudogatok is. Csak hamar "tilt"-re ár az agyam pár rossz kör után :(

    VálaszTörlés