2013. május 6., hétfő

Címtelen #1

Kicsit még pihentünk kint a hintaágyban tegnap, aztán bementünk a szobámba filmet nézni. Sikerült végignézni a Batman-t :P Joker karaktere nagyon bejött. Jack Nicholson nagyon jól játszotta és egyébként is szeretem az ilyen beteg figurákat. A film után kicsit kártyáztunk, mert elég nagy lett a népsűrűség otthon bátyám hazaérkezésével, este meg el akartunk menni kicsit sétálni, de alig tettünk meg száz métert, már szakadt is az eső. Szerencsére még közel voltunk a házunkhoz, így nem áztunk meg nagyon. Miután hazaértünk, folytattuk a játékot, majd Sz. Xboxozott, én meg meccset néztem. Aludni éjfél körül feküdtünk le.

2013.05.06.-Hétfő

Anyu keltett 6.38kor, hogy segítsek neki kivinni a kukát, mert tegnap el lett felejtve és ma van szemétszállítás. Mondani se kell, mennyire örültem. Magamra kapkodtam az első ruhákat, melyek a kezembe akadtak, majd hangos káromkodás/morgás közepette segítettem anyámnak, aztán morcosan visszabújtam az ágyba Sz. mellé.

Anyuék 9 óra körül elindultak Pécsre, megejteni a szokásos havi nagybevásárlást, így ketten maradtunk otthon, sőt, még mindig nem értek haza :P.  De, most értek haza :D Kellemesen kihasználtuk, hogy ketten voltunk csak, együtt ebédeltünk és zuhanyoztunk, meg persze sokat rosszalkodtunk. Remélem jó lesz idő, tervezünk még egy nagy biciklizést a délutánra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése