2013. május 16., csütörtök

Best Blog-díj

Mégsem lesz ebből olyan gyors lelépés :P Szóval miután megírtam az előző bejegyzést(cca. 3 perce), megnéztem a kommenteket, melyek közül a legújabb Defalla blogjára irányított :P Ezt a díjat kaptam tőle, ami igazán megtisztelő, hiszen oldalsávjában rengeteg blog megtalálható, az enyém azonban mégis beleesett abba a négybe, amelyik először eszébe jutott! Köszönöm :P

És akkor a szabályok:
1. említsd meg, kitől kaptad a díjat
2. sorolj fel 4 blogot (200-nál kevesebb olvasóval, akiknek továbbküldöd)
3. hagyj egy-egy kommentet a kiválasztott blogokon a díjazásról 

Bocsánat, DeFalla, ezt most szószerint kimásoltam a blogodról, nem most erőm átfogalmazni :S Remélem nem tragédia.

Az első pontnak eleget tettem, jöjjön a második. Szivem szerint DeFallát írnám az első helyre, de nem akarok ezzel a díjjal egy pingpongot játszani. :P

A négy blog tehát:
- Gray the Blackstar
- Black Rainbow
- Kizárólag [meleg] Pasiknak!
- Fabien naplója
A ráadás pedig Régi-Új Érzés

Kérem, hogy aki megkapta tőlem ezt a díjat, az már ne küldje vissza, legfeljebb egy köszönő kommentet írjon :P Köszönöm!

Most pedig eleget teszem a harmadik pontnak is :P További szép napot mindenkinek :D

4 megjegyzés: