2013. június 12., szerda

Fél év

Sok mindenről lesz szó, révén elég régen bloggerkodtam.
Kezdjük rögtön a legfontosabbal: már több mint fél éve tart a szerelmünk Sz-szel... Hihetetlenül gyorsan elrepült ez az időszak :P (egyébként hétfőn voltunk fél évesek)

Pénteken letudtam az emelt szintű érettségi szóbeli részét németből. Nem volt olyan vészes, mint amilyenre számítottam, lévén testhezálló témákat kaptam. Vitatéma a háziállat-tartás volt, a kifejtős részben pedig a telekommunikációs eszközökről kellett karattyolnom. Szó, ami szó, mehetett volna jobban is, de idestova 2 éve nem beszéltem németül, ahhoz képest egész jó lesz. Úgy volt, hogy 11-kor kezdek, de egyik osztálytársam nem jött el, így 11-re már végeztem is.

Délben találkoztam egy nagyon kedves hölgyismerősömmel, E-vel. (ő egyébként tudja, hogy buzi meleg vagyok) Ez volt az első talink azóta, hogy előbújtam neki... Vettünk plédet a keresztfiának (höj, milyen árak voltak, inkább le sem írom), majd beugrottunk Gyrosozni, bár én nem ettem, mert reggel mekiztem és nem akartam, hogy a sok finomabbnál egészségesebb tápanyag felkavarja a gyomromat. Miután végeztünk, lesétáltunk a napsütésben a parasztelosztóba vasútra, az IC-vel pedig "robogtam" Pest felé. Szarrá untam volna a csöppnyi agyacskámat a vonaton, ha nem lett volna nálam a negyedik kötet a Trónok harcából (Varjak lakomája), pótcselekvésként pedig ittam egy csomót, így viszonylag elviselhetően telt el a három órás utazás.

Időben megérkeztem a Keletibe, ahol Sz. már tárt karokkal várt volna, ha nem lenne ő is fiú, de mivel az, így csak egy "meleg" kézfogással üdvözöltük egymást. A hétvégét nem fogok elemeire boncolgatni, nagyon sok mindent csináltunk :P (növényt ültettünk át; kutyát sétáltattunk; együtt fürödtünk romantikusan; römiztünk; kocka-pókereztünk; főztünk; sorozatot néztünk; lustálkodtunk; szivárványt kerestünk, de nem találtunk; ja meg szexeltünk is egy "keveset").

Sajnos nagyon hamar eljött a vasárnap este, amikor indultam haza. Sikerült a jó nagy zivatar előtt hazaérnem, majd 3 órányi alvás után mentem hétfőn iskolába... Biztos frenetikusan néztem ki :D.
Ma és tegnap megírtuk az utolsó dolgozatokat, már csak egy angol szóbeli lesz hátra majd 25-27-én. Mármint valamelyik napon a három közül, nem 72 órán át.

Na de legyen elég belőlem ennyi, legközelebbre is kell valami téma.

Pá!

7 megjegyzés:

  1. Még sokszor fél évet kívánok hasonló örömökben gazdagon! :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! Meg se álljatok a 100. félévig :)

    VálaszTörlés
  3. Sok boldogságot! :)

    ZSoltee

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok én is a fél évhez.

    VálaszTörlés
  5. Nohát...nohát :) Még jó párszor ennyit, mármint fél évet...vagy egészet...mindegy, csak sokat :D

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Kívánok Nektek nagyon-nagyon sok boldogságot :))) ^^

    VálaszTörlés