2013. június 3., hétfő

Ez meg az

Nézzünk olyan dolgokat, amiről beszélni szeretnék, de nem érnek meg egy teljes bejegyzést:

1. Ma voltam dokinál, a héten pedig már nem kell mennem iskolába. Leszámítva persze a pénteki német érettségit, meg holnap bemegyek megnézni az írásbeli eredményét. A jobb oldali mandulám rendesen bedurrant, inkább nevezném diónak. Kaptam Algopyrin meg antibigyó receptet, amit holnap fogok kiváltani, remélem sikerül a komoly bajt megelőzni.

2. Volt egy sikeres ComingOut-om egy netes ismerősömnek. Jól fogadta a dolgot, pénteken pedig személyesen találkozok vele, ő fog lekísérni majd a vonathoz :P

3. A Tűz és Jég dala harmadik kötetét befejeztem (Kardok vihara), lesz majd róla egy külön poszt. Most tartok a negyedik kötet (Varjak lakomája) harmadánál. Jó lenne jövő hét végéig befejezni, mert akkor kölcsön tudnám kérni nyárra az ötödik kötetet.

4. A póker elég zötyögősen indult, de talán most helyes útra tértem, 10€ nyereségem már van a kezdés óta.

5. Jövő pénteken végre vége a tanításnak, nagyon szeretném már magam mögött tudni ezt a tanévet. Tekintve, hogy a héten nem megyek, így már csak ötször kell idén meglátogatnom az iskolát.

6. Szeretném még egyszer megköszönni mindenkinek, aki felköszöntött. Nem csak a blogra gondolok, hanem az egyéb helyekre is vagy akár személyesen. Hú de sokan nem voltak, de nem is vártam. Aki fontos, attól megkaptam a köszöntést, amúgy meg nem is érdekel igazán, nem fogok ebből ügyet csinálni.

Hirtelen ennyit jutott eszembe, holnap jelentkezem az eredményemmel.

Üdv néktek,

Engru

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése