2013. június 18., kedd

Antiszocialitás

Mostanában szépen elhanyagoltam a blogot... Ejnye-bejnye. Mentségemre szolgáljon, hogy péntek óta nem voltam az internet közelében.

Először is, szeretném mindenkinek megköszönni a jókívánságokat, gratulációkat, etc. Igyekezni fogunk még rengeteg, ilyen csodálatos fél évet csinálni :P

Ahogy a címből is látszik, eléggé magamba fordultam mostanában, nem igazán igénylem az emberi kapcsolatokat. Kicsit belefáradtam abba, hogy mindenkinek csak adok, mindenki akkor talál meg, ha kell neki valami, bezzeg amikor nekem kell valami, akkor mindenki szépen kihúzza magát a dolog alól. Na, ennek mostantól vége. Aki akar, az megtalál, de feladtam azon elvemet, hogy mindenkivel jóban kell lenni.

A hétvégét megint a szerelmemmel töltöttem, péntek estére értem fel Bp-re. Nagyon örültünk egymásnak, jól meg is szeretgettük a másikat. Majd odaadtam Sz. öccsének a régi, általam már nem használt PlayStation 2-met. Ez volt kb. életem első ajándékozása. Jó érzés volt látni az örömet a másik szemében, de azért rendszert nem fogok csinálni belőle.

Nem fogom kronológiai sorrendben leírni, hogy mi történt. Megint kulcsszavak lesznek, csakúgy, mint múltkor. Tehát: sorozatot néztünk, kockapókereztünk, szexeltünk, bementünk a belvárosba, pizzát sütöttünk, szenvedtünk a melegtől, együtt fürödtünk, jégkrémeztünk, gyümölcssalit ettünk ^^, kutyát sétáltattunk, magunkat sétáltattuk és a szabadban szexeltünk.

A múlt héten előbújtam anyámnak. Nem igazán adtam neki választási lehetőséget, kénytelen elfogadni a helyzetet. Ha nem tenné, csak maga alatt vágná a fát, tekintve, hogy még tovább romlana a köztünk levő, egyébként sem túl rózsás viszony. Bátyám egyelőre nem lesz beavatva még egy jó darabig.

Holnap pedig kezdődik a nyári munkám. A munkaidő 4.20-12.20 lesz, kint a szabadban. Izgalmas lesz csupa olyan emberrel dolgozni, akiknek az IQ-ja körülbelül 70-75 között mocorog... De pénzért bármit nagyon sok mindent megcsinál az ember. Maga a meló nem nehéz, gazolni kell, inkább az elemekkel harcol az ember.

Egyelőre ennyi elég visszatérésnek, igyekszem minél hamarabb írni.

Sziasztok!

4 megjegyzés:

  1. Nem gondolod hogy anyud elmondja bátyádnak a dolgot? Szerintem egy ilyen dolgot nem tud az ember magában tartani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anyám mondta, hogy ne mondjuk el bátyámnak. Szóval sztem nem :D

      Törlés
  2. Ne aggódj, az IQ szint itt se mindig éri el azt a szintet amit kéne, jó...az olasz faszkalapok után ez egy elég jó váltás volt, de itt is van néhány (nem csak utas :D ), akitől falra tudok mászni (tudod, néger f***a hozzá képest neoncső :D ). Amúgy minden rendben? Valaki nagyon csúnyán beszólhatott, vagy rosszul értelmezem a dolgokat?

    VálaszTörlés
  3. Anno videéken én is jártam mg-i munkákat végezni. Azt hiszem, 2004 körül 10 órát dolgozunk kb. 3.000Ft-ért. :) Én is sok csekély elméjű emberrel voltam, ők engem csak: Hétegyerek-nek hívtak :)

    VálaszTörlés