2013. június 21., péntek

2012/2013-as tanév

Végre nekem is véget ért a tanév a mai záróbaszással ünnepéllyel. Hatodik évemet zártam ezzel a gimnázium falai között és ki merem jelenteni, hogy ez volt a legkeményebb.

A kötelező dolgok mellett, az év során németből nyelvvizsgát tettem, angol előrehozott érettségit közép szinten, német pedig emelt szinten. Az ezekre való készülés miatt elég sokat hiányoztam, egészen pontosan 167 órát, ami kb. 30 tanítási napnak felel meg. Ez egyéni rekord :D

Nagyon örülök, hogy vége van, végre kiüresíthetem kicsit a buksimat, bár egy angol szóbeli még hátra van.

Nem húzom tovább az időt, tudom, hogy minden olvasó tűkön ül már, lássuk a bizonyítványt:

Magyar nyelv: 5
Magyar irodalom: 5
Történelem: 5
Angol nyelv: 5
Matematika: 5
Fizika: 5
Biológia: 4
Testnevelés: 4
Etika: 5
Média: 5
Művészetek: 4

Hamarosan újra jelentkezem, kívánok mindenkinek nagyon kellemes nyarat!

4 megjegyzés: