2013. június 5., szerda

Kardok vihara

Nemrégiben fejeztem be ezt a könyvet, amely George R.R. Martin  " A Tűz és Jég Dala " regényciklusának harmadik kötete.

Fantasztikusra sikerült a könyv, a második felétől nem lehet letenni. Rengeteg fordulat van benne, az apagyilkosságtól kezdve a testvérházasságon, a sárkányokon, a Másokon és a varázsláson át a köpönyegforgatásig. Nem akarok itt spoilerezni, akit érdekel, úgyis elolvassa. Fontosnak találtam rögzíteni azonban, hogy én elolvastam.

Ennyit rólam mára.


2 megjegyzés:

  1. Most nagyon csúnya és rossz leszek, nincs ez fent valahol pdf - ben? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Passz :D Én "rendes" könyvet olvastam. Sorozat van belőle (Game of Thrones címmel), azt le lehet tölteni, de az csak árnyéka a könyvnek... Ha nem találod meg sehol, szerintem kérd kölcsön valakitől, vagy kölcsönözd ki :P De nem árt az első résszel kezdeni :D

      Törlés