2013. június 4., kedd

Eredmény - 2013 emeltszintű németérettségi írásbeli

Nézzük az emeltszintű németérettségim írásbeli részének eredményeit:

1. Olvasott szöveg értése:

Ezt tartom erősségemnek, ehhez képest itt is eléggé elbasztamrontottam, 22 pontom lett a 30ból (a tippem 23/30 volt) sikerült alulmúlni a legpesszimistább várakozást is.

2. Nyelvhelyesség:

Ez a gyengém, ez a rész sikerült a legrosszabbul, ezt is vártam a legrosszabbnak, de még annál is rosszabb lett, mint amit vártam. Tovább is van, mondjam még? (19/30)

3. Hallott szöveg értése:

A vártnál sokkal-sokkal jobban sikerült, egyébként jóval könnyebb volt a középszintű hallásértésnél is, amit 2 éve csináltam. 18/30-ra tippeltem, 26/30 lett. :P

4. Íráskészség:

Ettől is féltem, hiszen egy betűt nem készültem rá, a levélformát is reggel a buszon néztem át. Ehhez képest bőven jobb lett ez is, mint amit vártam. Bár a témával szerencsém volt, egész második félévben a környezetvédelmen lovagoltunk, levélnél pedig pont ez volt a téma. 20/30-ra számítottam, ez is 26/30 lett.

Összesen tehát 93/120, ami legrosszabb esetben, minimum pontos szóbelivel is 96/150 lenne, ami még bőven 60% fölött van :P De ennél azért remélem, hogy jobb lesz :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése