2013. június 19., szerda

Nyári meló - 1.nap

Mivel a nyaram főként Sz-ről és a munkáról fog szólni, ezekről igyekszek majd rendszeresen beszámolni. Persze lesz mellette könyvajánló, sulival kapcsolatos posztok meg miegymás is.

Ez már az ötödik nyár lesz, amikor dolgozom. Egy közeli csemetekertben kell gazolni. Maga a munka nem valami nagy eresztés, az elemekkel és a műveletlen, buta kollégákkal/kolleginákkal viszont kegyetlen harcot folytat az ember

Idén ma voltam először. Előző éjjel nem sikerült egy szemhunyásnyit sem aludni, szóval reggel már elég kómásan keltem. 4.30kor kezdtünk. Az időjárás ilyenkor még kellemes, bár a rengeteg moszkító eléggé fel tudja izgatni a humanoidok idegrendszerét. Ez így megy kb. reggel 06.00-ig, amikor a fenevadak visszavonulót fűjnak, az idő azonban kezd melegebbre fordulni és neki kell állni vetkőzni. A körülöttem lévő emberkék mind életunt nyugdíjasok voltak, akikkel annyira sikerült korlátozni a beszélgetést, h mennyi az idő... Fel is kúrtam magam és zenét hallgattam inkább.
07.00-re már olyan elviselhetetlenné vált a meleg, hogy a pólómat is ledobtam, szenvedve tartottam ki 10-ig, amikor már annyira égetett a nap, hogy inkább visszahúztam. Eléggé rottyon lettem a napon, hol a hideg rázott, hol hányingerem lett, 9-től kb mindenkinek csak a túlélésről szólt a fáma. Végül 11-kor a főnökség a nagy melegre való tekintettel lefújta az egészet. Így 6,5 órát dolgoztunk a tervezett 8 helyett, de ezt egyáltalán nem bántam...

Azt hiszem bátran kijelenthetem, hogy ennél rosszabb munkanapom még nem volt életemben... Holnap pedig még melegebb lesz...

2 megjegyzés:

  1. Részvétem! Igyál sokat, ha tudsz.
    Nekem a 25 fokos gyógyszertárban is melegem volt ma!

    VálaszTörlés