2013. június 23., vasárnap

Információmorzsák

1. Nagyon meleg van. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem még mindig melegem van, pedig alig 1 órája tusoltam le és azóta is fúj rám a ventilátor. Kezd itt délen elviselhetetlen lenni a helyzet.
Ti hogyan védekeztek a meleg ellen?

2. Kedden be kell mennem suliba, meg lehet, hogy szerdán is, csütörtökön pedig biztosan. Kedd reggel tudom meg, hogy mikor szóbelizek angolból. Nem készültem rá egy percet sem, nem is fogok. Egy nyelv tudása nem abból áll, hogy bemagolunk előre szövegeket, aztán egy hét múlva már egy szót sem tudunk belőlük...

3. Haladtam a könyvemmel is, már a 412. oldalon tartok az ötödik kötetben (Sárkányok Tánca). Jövőhéten a buszon be is fogom befejezni szerintem.

4. Ha már busz, csütörtökön megyek Pestre a szerelmemhez ^^. Nagyon hiányzik már, de hamarosan ott leszek és négy napig fogjuk boldogítani egymást :P

5. Mirelitpizza-fanoknak, különösen Rukinak ajánlom az Aldiban kapható, 219 forintos margherita pizzát. Tettünk rá egy kis gépsonkát, kukoricát valamint bazsalikomot és egyszerűen isteni lett. Ár/érték arányban is nagyon megéri szerintem. Érdemes kipróbálni szerintem ;). (tudom, ez nem a reklám helye)

6. Körvonalazódik a nyaralás, elvileg Sz-szel és unokaöcsémmel megyünk majd Fonyódra sátrazni, valamikor augusztus vége felé. Konkrétabbat még nem tudok.

7. Szerettem volna a hétvégén Pesten biciklit bérelni, de ahogy elnéztem az internyetet, elég drága a bérlés... A legolcsóbb, amit találtam, az is két ezer forintba került, egy napra + kaució... Azt hiszem, maradunk gyalogosan :D

8. Holnap megint meló, lehet, hogy az egyetlen napom lesz a héten, fasza csodás lesz hajnali 3-kor kelni, már alig várom :P Egyébként külön munkát kaptam, legalább hallgathatok magamnak zenét és nem kell a sok kergét hallgatnom egész nap.

9. Nem tudok leégni... Szerdán is csütörtökön is szinte egész délelőtt póló nélkül voltam a tűző napon, de még barnulni is alig kezdtem :D Nem mintha ezt bánnám, sőt nagyon örülök neki. Kezdem azt érezni, hogy nem emberből vagyok :D

+1. Új blogon fedeztem fel a sajátomat (in medias res) , én is kiteszem majd cserébe őt az olvasottak közé.

Több dolog most hirtelen nem jut eszembe, dicsértessék!


5 megjegyzés:

  1. Lehet hogy sokan szenvednek de én nagyon jól érzem magam ebben a hőmérséklet tartományban, mások majd meggebednek mellettem, én meg jól elvagyok, oké én is izzadok mert a testem nem akar fel forrni, de most hogy volt ez a nagy vihar meg eső nagyon lehűlt a levegő most is melegítő van rajtam meg egy vastagabb póló. Öcsém rám nézett...majd nem mondott semmit. Nem te vagy az első akitől ezt hallom, valahogy engem sem akar lekapni a nap, pedig szombaton 2 órát álltam én is a tűző napon a bogrács mellett.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nálam is ezerrel megy a ventilátor. ma már kellemesebb idő van,kicsit a szél is fúj ^^ Az angollal kapcsolatos magolással teljes mértékben egyet kell értenem,nekem is voltak olyan osztálytársnőim,akik csak bemagolták az angol szöveget,és ha feltettek nekik két kérdést már nem tudtak válaszolni semmit se rá :D Mert azt ugye nem tanulták be xD Én egyébként a nyáron akarok angol és német nyelvvizsgát is tenni,hogy végre csak japánul tanulhassak ^^
    A Pizza infót,köszönöm,még ma meglesem =)
    Szép napot ^^ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ma elég jó idő volt itt is :P Német nyelvvizsga nekem már megvan szerencsére, idén az angolt is szeretném letenni. Japánhoz sok sikert, Sz. is tanulta egy darabig.
      Szép napot neked is^^

      Törlés
  3. Télen meg vagyok halva, nagyon látványosan tudok fázni :D

    VálaszTörlés