2013. november 24., vasárnap

Pesti hétvége

Újabb hétvégét töltöttem Pesten, azt hiszem elég jól sikerült :D

Az eleje nem volt mondjuk valami derűs.

Pénteken nem volt sulim és úgy határoztam, hogy vonattal fogok felmenni, mert az valamivel előbb indul és előbb is ér fel mint a busz. Már fél órája vártam a csatlakozást, amikor közölték, hogy kiesik a járat, hamarosan jön a mentesítő. Kb. 1 órára rá meg is érkezett, erre az utolsó pillanatban nyugdíjas nénike befurakodott elém. Legszívesebben tarkón csaptam volna :D Na mindegy, sikeresen elértem végül a vonatot, 12 óra magasságában érkeztem a Keletibe.

Sz-re várnom kellett cirka fél órát, de elvoltam a pályaudvaron, vettem kávét meg ilyenek, szo gyorsan eltelt az idő. Miután Sz. befutott, kimetróztunk/buszoztunk hozzájuk, de nem töltöttünk ott sok időt, mivel neki sulis programja volt. Együtt mentünk ki Kökire, ahol szétváltak útjaink. Ő a sulijába ment, én pedig két közös barátunkkal találkoztam addig. (Zs-vel és I-vel)

A csajokon magassarkú volt, így nem akartak sokat gyalogolni. Úgy döntöttünk, hogy megkajálunk a WestEnd-ben, aztán majd lesz valami. Sikerült megtalálnunk a legtávolabbi automatát a pénzfelvételhez :D Aztán mikor jöttünk le a mozgólépcsőn, anyázva tapasztaltuk, hogy nem kellett volna felmászni érte a zemeletre. Fél óra mászkálás után sikerült eldöntenünk, hogy pikáns csirkemellet eszünk krumplipürével illetve savanyúsággal. 880 Ft-ért annyit adtak, hogy kb. egy óráig tartott, mire legyűrtük az adagot :D Megszenvedtünk vele rendesen. A kaja után felmentünk a tetőre dohányolni. Zs. "ügyesen" elhagyott egy doboz cigit (utána egész este ezzel csesztettük) :D
Kaja közben egész érdekes témák vetődtek fel, nem szeretném inkább őket részletezni. Lényeg, hogy rengeteget nevettünk :D

WestEnd után egy Jászai Mari téri cukrászdában folytattuk a burzsujkodást. Bounty szeletet ettem és nagyon finom volt! Már mondtam is anyunak, hogy ilyet KELL vennie karácsonyra. Itt már a rosszullét határára kerültünk a sok kajától :D Utunkat a Parlament felé folytattuk, majd miután átjutottunk a kordon-labirintuson, az Erzsébet-híd környékén található forgószékeken kötöttünk ki. :D Sikerült még rosszabbul lennünk :D (még jó, hogy nem akartak sokat gyalogolni). Nagyon gyorsan elrepült az idő, hamar indulni kellett vissza a vonatomhoz a Nyugatiba.

Sz. is eléggé kimerült, szóval hamar feküdtünk le péntek este.

Szombaton dél körül keltünk, délután megnéztük a Női Szerveket. Én már harmadjára láttam, sikerült is bealudnom a kétharmada táján :D A nap többi részében jobbára huncutkodtunk,ebbe nem fogok belemenni.

Ma reggel pedig hazajöttem, azóta küszködök a tudattal, hogy tanulni KÉNE, de nincs rá erőm.

....

Ennyi voltam mára

2 megjegyzés: