2013. november 11., hétfő

Folytassa,kérem!




Most pedig következzék a "sokak által várva várt" bejegyzés.

Nos, elég régen írtam már Nektek és csak remélni tudom, hogy még jár erre valaki...

Pörögnek a napjaim ezerrel, ott van a suli ugyebár, mellett pedig már a meccsek is elkezdődtek, így sokszor egész hétvégén otthon sem vagyok. Szabadidőm azért van persze bőven, de valahogy nem sikerült mostanában a blogolás közelébe jutni.
Elég sok Family Guy-t nézek mostanában, már a 6.évad vége felé járok.

Az előző bejegyzésben említettem, hogy le fogom írni, merre akarok továbbtanulni. Nos, anglisztikára akarok menni. Angolból vagyok a legjobb és ez az a tárgy, ami kifejezetten érdekel is. Hetente több érettségi feladatsort csinálok, szóval elég sokat gyakorlok, hogy majd a májusi emelt érettségi jól sikeráljon.

Sz-szel minden rendben van, tegnap voltunk 11 hónaposak ^^. Kaptam Tőle egy kelta motívumos nyakláncot, amikor itt volt, azóta sem vettem le.

Így telnek tehát mostanság a napjaim, suli, aztán kis kikapcsolódás, tanulás, majd alvás... Nem valami izgalmas, erről pedig írni is nehéz... Mindenesetre igyekszem hamar írni nektek.

Legyetek jók, ha dugtok tudtok!


1 megjegyzés:

  1. sziaaa, örülök, hogy jól vagy/vagytok!! :) én is anglisztikát csináltam egyetemen :)) én nagyon szerettem! Sok sikert a sulihoz!!!

    VálaszTörlés