2013. szeptember 1., vasárnap

Vissza/Hazatérés

Helló mindenkinek!

Hazatértem több mint 2 hetes nyaralásomból, ma már szeptembert írunk, holnap az iskola is kezdődik. Minden klappol tehát ahhoz, hogy visszatérjek a bloggerek közé a megújult biztonsági okokból megcsonkított bloggal.

A nyaralásom augusztus 15-én, csütörtökön kezdődött. Ekkor még csak keresztanyámékhoz mentem, mert unokaöcsémmel együtt indultunk Pestre, 16-án.

18.50es vonattal indultunk, kis késések után végül 23.30körül értünk a Déli pályaudvarra. A két nagy batyum miatt elég nehézkesen mozogtam, nagyjából 1.15körül értünk át a Nyugatihoz. Menet közben lőttem pár képet a Margit-hídról:





Megvártuk míg kinyitják a pályaudvart, aztán csöveztünk a vonatok indulásáig. Ittam sok kávét, aztán végül csak eltelt az a cirka 3 óra, meglepően gyorsan.

Már jócskán 17-e volt, amikor Sz-szel találkoztunk a vonatnál, ugyanis kijött elém. Hamar eltelt a nap, mindketten elég fáradtak voltunk, mert ő sem aludt sokat azon az éjjel.

18-án sütit sütöttünk, készültünk a 19-ei bulira. Elég jól sikerült a party, megismertem Sz. baráti körét, bár volt ott egy-két arc, akiről szívesen lemondtam volna. Zs-t bírom közülük a legjobban, de I-vel is jóba lettem nagyon. Részemről olyan 2-ig vannak emlékek a buliról, utána már csak mesélték a dolgokat utólag. Sok volt a rum, de ne firtassuk. :D A legjobb az volt, amikor a lift hívónak néztem a szomszéd csengőjét :D...

20-át ott töltöttük ahol a buli volt, tüzijátékot végül nem néztük meg, mert eléggé ramaty volt az idő. Elvoltunk egész nap, mint a befőtt, este ettünk pizzát is ^^.

21-én mentünk haza, erről a napról nincsenek különösebb emlékeim. Gondolom, elbasztuk az időt...

22-én pakolásztunk, mert 23-án reggel mentünk le Balatonra...

Folytatás következik



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése