2013. szeptember 13., péntek

Ha nem jön álom a szememre...

...mi juthatna ilyenkor az eszembe? Hát mi más mint a blogolás? :D Nyugalom, nem fogom kitenni a TNT számot.

Szóval blog. Kezdésként leszögezném, hogy aki látna akarja a frissülő bejegyzéseket, az töröljön ki engem és vegyen fel újra, úgy biztosan működni fog. Már ha egyáltalán jár még erre valaki...

Suliban megkezdődött az utolsó évem (vagyis a középsuliban). Lesz szecskaavató, szalagavató meg mindenféle kórság, a ballagást várom egyedül. :D Nagyjából már azt is tudom, hogy milyen vonalon szeretnék továbbmenni, de konkrétumot nem árulok el. Legyen elég annyi, hogy ha összehozok majd egy 78%-os emelt szintű angol érettségit, akkor jó eséllyel meglesz az államilag támogatott hely. Az angolra feküdtem most tehát rá, olvastam a héten Sherlock, most pedig a Scarlet Letter-t forgatom. Nem tudom, mond-e ez valakinek bármit is, de hátha. :D

Igyekszem visszatérni a bloggerek világába, de hihetetlenül el vagyok havazva a dolgaimmal. Mire hazaérek, általában 15 óra van, utána ebéd, kávé és már hoppá 16. Ha éppen az nap megy a póker, akkor játszok 3-4órát, így azon veszem észre magam, hogy már este lett... Túl rövidek a napok, na nem baj :D

Holnap megint szabadságra megyek, egészen konkrétan Pestre és csak hétfőn jövök haza.

Most pedig megyek fürdeni, rendbe kell tegyem magam holnapra és még valamikor aludni is kéne.

Vigyázzatok magatokra, hamarosan újra jelentkezem ( legalábbis remélem ).

4 megjegyzés:

  1. Te is vigyázz magadra, idő mint a tenger, a türelmet lehet gyakorolni - nekem időnként birkatürelmem van :)

    VálaszTörlés
  2. Vigyázz magadra! A hétvégén megdoblak egy jó,hosszú e-mail-el,ha nem gond ^^ rengeteg mesélni valóm van :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^ Dehogy bánom, sőt örülök is neki! :) Mostanában sajna nem nagyon van időm semmire, de ha írsz, akkor mindenképp elolvasom és reagálok rá :3 Kiváncsi vagyok a mesélnivalódra :) Szép napot!

      Törlés
    2. Rendben :) Tegnap írtam! Ha időd,és lehetőséged engedi majd lesd meg :)

      Törlés