2013. szeptember 4., szerda

Nyaralás 2.rész

Szóval 23-án reggel mentünk le Balatonra. A Déliből indultunk, ha jól emlékszem, 7.45-kor. Bélatelepen szálltunk le, majd a vasútállomásról átsétáltunk a közeli kempingbe. 2 éjszakára foglaltunk szállást és miután végeztünk a papírokkal, egyből a sátorállítás következett. Viszonylag simán ment, de rutintalanságunk miatt nem szedtük össze a földön található ágakat, ezt pedig fekvéskor alaposan megbántuk.

Kihasználva a jó időt, csobbantunk egyet a Balatonban, majd ping-pongoztunk, napoztunk, este pedig elmentünk gyrosozni. Este hamar bealudtunk, mert az egész napos utazás lefárasztott minket, valamint előző éjjel sem aludtunk sokat. Éjfél körül arra ébredtünk, hogy esőcseppek koppannak a sátor tetején... Szerencsére az alkalmatosságunk vízálló volt, így nem áztunk el. Én lettem csak vizes reggel, amikor elmentem a boltba. Muszáj volt tenni valamit az éhen/szomjan halás ellen. Sok érdemlegest nem csináltunk azon a napon. Kártyáztunk, megfejtettük a maradék rejtvényt, meg egy kicsit rosszalkodtunk is ofkorsz. Este pedig a 20.15-s vonattal hazajöttünk, mert következő napra még rosszabb időt jósoltak. Összességében nem volt rossz, de jövőre előbb megyünk.


Szerencsére sikerült az utolsó metrót és buszt elérni, így kb éjfélre már otthon is voltunk.

Az utolsó pár napra nem igazán emlékszem részleteiben. Megtanultunk kanasztázni, sokat is játszottunk és a rossz idő miatt pedig nem mentünk sehova...
31-én, szombaton jöttem haz


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése